Polityka zwrotów

Rozwiązanie umowy

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może od niej odstąpić w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Umowę sprzedaży można odstąpić korzystając ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Oświadczenie można wysłać na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu konieczne jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Umowę uważa się za niezawartą.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania w/w terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed jego upływem.
  6. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Przesyłka musi zostać wysłana tą samą drogą i zapakowana w oryginalny karton lub na palecie, jeżeli taka została użyta w momencie dostawy.
  7. W przypadku skutecznego skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, kwota zapłacona przez Konsumenta zostanie zwrócona tą samą drogą płatności, jaką został użyty do zapłaty za towar w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Dołącz do listy oczekujących Poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny w magazynie. Proszę zostawić adres e-mail poniżej.
0