REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Wersja z dnia 26.06.2025r.
Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://3dpartnershop.pl (dalej: „Sklep”) prowadzonego przez Hexagon 3D Sp. z o.o., adres: ul. Jutrzenki 83C/A , 02-230 Warszawa, NIP 5223216455 a także zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość z Klientami na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, za pośrednictwem Sklepu i skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu.
Adres korespondencyjny sklepu: Hexagon 3D Sp. z o.o., Jutrzenki 83C/A, 02-230 Warszawa, NIP 5223216455
E-mail: info@3dpartnershop.pl
Telefon: +48 668 131 155
Niniejszy Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony za pośrednictwem Sklepu w każdym czasie, w sposób umożliwiający Klientowi jego pobranie i utrwalenie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459, 933, 1132) oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
W Regulaminie poniższe terminy mają następujące znaczenie:
§1. Definicje:
- Dni robocze – dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu;
- Dostawca – podmiot, z którym Sprzedawca współpracuje w zakresie realizacji Dostawy Towarów;
- Hasło – ciąg znaków służący do zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie;
- Klient – osoba korzystająca ze Sklepu;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto klienta – indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy o świadczenie usługi Prowadzenie Konta Klienta;
- Login – indywidualne oznaczenie Klienta, wraz z Hasłem wymaganym do założenia Konta Klienta w Sklepie. Loginem jest właściwy adres e-mail Klienta;
- Podmiot gospodarczy – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub wykonującą zawód, dokonującą w Sklepie czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Rejestracja – czynność faktyczna polegająca na utworzeniu Konta Klienta;
- Sklep – ma znaczenie określone powyżej;
- Sprzedawca – Hexagon 3D Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 83C/A 02-230 Warszawa, NIP 5223216455; adres e-mail: info@3dpartnershop.pl, będący jednocześnie właścicielem sklepu Internetowego;
- Strona Internetowa Sklepu – strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep, działające w domenie https://3dpartnershop.pl;
- Towar – produkt(y) oferowany(e) przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu;
- Nośnik trwały – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych do niego osobiście, w sposób umożliwiający dostęp do nich w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i pozwalające na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie.
§2. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu
- Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest:
- Posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z aktywnym połączeniem internetowym,
- Dowolna zainstalowana przeglądarka internetowa,
- Aktywny dostęp do poczty elektronicznej,
- Włączony JavaScript i obsługa plików cookie,
- W celu otrzymywania korespondencji e-mailowej konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, a w przypadku załączników przesyłanych pocztą elektroniczną, dodatkowo programu obsługującego w szczególności następujące formaty plików: pdf, doc, docx, jpg,
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem, a także do powstrzymania się od dostarczania w Sklepie treści o charakterze bezprawnym, sprzecznym z dobrymi obyczajami lub naruszającym interesy osób trzecich.
§3. Rejestracja
- Do korzystania ze Sklepu i składania zamówień na Towary nie jest wymagane założenie Konta klienta.
- Utworzenie Konta klienta jest wymagane w przypadku zamiaru korzystania z dodatkowych usług świadczonych przez Sprzedawcę (opisanych szczegółowo w § 13. Usługi dodatkowe).
- W celu założenia Konta klienta, Klient zobowiązany jest dokonać bezpłatnej Rejestracji.
- Rejestracja nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie Internetowym.
- W celu Rejestracji Klient powinien podać swój adres e-mail.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzyma niezwłocznie, pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji od Sprzedawcy wraz z automatycznie nadanym hasłem. Z tą chwilą zawarta zostanie Umowa o świadczenie usług elektronicznych, prowadzenie Konta klienta, a Klient będzie miał możliwość dostępu do Konta klienta i zmiany danych podanych podczas rejestracji.
- Umowę o świadczenie usługi elektronicznej prowadzenia Konta klienta można rozwiązać w każdym czasie, bez podania przyczyn, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia woli w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sklepu lub pisemnie na adres korespondencyjny Sklepu.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej prowadzenia Konta w przypadku, gdy Klient:
- dostarcza treści niezgodne z prawem,
- dopuszcza się działań zagrażających bezpieczeństwu systemu informatycznego Sklepu, lub
- jeśli Sklep jest zamknięty lub likwidowany
- Rozwiązanie Umowy, o którym mowa w § 3.8 powyżej, następuje poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia woli w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany przy rejestracji Konta lub w formie pisemnej na dane adresowe Klienta.
§4. Zamówienia
- Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
- Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu dokonuje jego skompletowania wybierając Towary, którymi jest zainteresowany. Dodanie Towarów do zamówienia następuje poprzez wybranie polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Po skompletowaniu całości zamówienia i określeniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz danych do płatności, Klient składa zamówienie poprzez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy poprzez kliknięcie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrane Towary i Dostawę, a także o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie Klient jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży.
- Podczas składania zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia (dostawy towaru).
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia. Otrzymanie i przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę potwierdzane jest poprzez wysłanie wiadomości e-mail do zamawiającego. Z chwilą otrzymania ww. wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Po zawarciu Umowy Sprzedaży, potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie i zabezpieczenie warunków zawartej Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży wraz ze specyfikacją zamówienia oraz załącznikiem zawierającym niniejszy regulamin w pliku PDF.
§5. Płatność i dostawa
- Ceny podawane przy poszczególnych Towarach na stronie internetowej Sklepu są wyrażone w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient zobowiązany jest ponieść w związku z Umową Sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
- Aby otrzymać fakturę VAT, Klient w momencie dokonywania zakupu powinien oświadczyć, że nabywa Towary jako Podmiot Gospodarczy. Oświadczenie to składa się poprzez wprowadzenie numeru NIP firmy do odpowiedniego pola w formularzu zamówienia przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
- W celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numerem telefonu Sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Dla standardowego kupującego stawka VAT wynosi 23%.
- Klient może wybrać formy płatności za zamówione towary, które są dostępne na stronie internetowej Sklepu.
- Usługi finansowania zakupu towarów dostępnych w Sklepie oferowane są przez podmioty trzecie i nie stanowią usług finansowych oferowanych przez Sprzedawcę.
- Koszty dostawy uzależnione są od wielkości zamówienia, podanej w koszyku podczas dokonywania transakcji, oraz miejsca dostawy.
§6. Dostawa
- Sprzedawca realizuje dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami.
- Możliwości wyboru przez Klienta sposobu dostawy wskazane są na stronie internetowej Sklepu.
- Termin dostawy i czas realizacji zamówienia podane na stronie internetowej Sklepu liczone są w dniach roboczych:
- od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą;
- od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze.
- Przybliżony termin dostawy standardowych paczek wynosi 1-3 dni robocze dla całej Polski i 1-2 dni robocze dla ekspresowej dostawy. Szczegółowe informacje dotyczące terminu dostawy będą dostępne podczas składania zamówienia.
- Zamówione towary zostaną dostarczone Klientowi za pośrednictwem Dostawcy, na adres podany w formularzu zamówienia, a przesyłki zawierające zamówione towary są ubezpieczone.
- Klient zobowiązany jest do zbadania dostarczonej przesyłki w czasie i w sposób przyjęty dla danego rodzaju przesyłek. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń przesyłki Klient ma prawo zażądać od pracownika Dostawcy sporządzenia stosownego protokołu oraz zobowiązany jest przesłać Sprzedawcy wiadomość e-mail wraz ze zdjęciami dokumentującymi uszkodzenie i opisem problemu.
- Sprzęt uszkodzony należy odesłać, jeżeli uszkodzenie uniemożliwia jego użytkowanie.
- Sprzedawca, według wyboru Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem dostawy paragon fiskalny albo fakturę VAT obejmującą dostarczane towary.
§7. Reklamacje
- Klient może kierować wszelkie reklamacje dotyczące towarów lub wykonania Umowy Sprzedaży na adres e-mail Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać opis problemu i uszkodzeń, jeśli takie wystąpiły, wraz ze zdjęciami dokumentującymi problem.
- Sprzedawca w terminie 30 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży złożonej przez Klienta.
- Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację dotyczącą korzystania z bezpłatnych usług elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę. Reklamacja może zostać złożona drogą elektroniczną i przesłana na adres e-mail Sprzedawcy. Reklamacja Klienta powinna zawierać opis problemu. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli Klientowi odpowiedzi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
§8. Gwarancja ustawowa
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klientów będących przedsiębiorcami jest wyłączona.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady. Termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- Jeżeli towar ma wadę, Klientowi przysługują uprawnienia wynikające z odpowiednich przepisów Kodeksu cywilnego regulujących zasady rękojmi
§9. Gwarancja
- Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru lub dystrybutora.
- W przypadku towarów objętych gwarancją, informacje o istnieniu i treści gwarancji są każdorazowo prezentowane na stronie internetowej Sklepu. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- W zależności od produktu lub rodzaju wady, wykonanie uprawnień z tytułu gwarancji polega na przesłaniu części zamiennych bezpośrednio do Kupującego w celu wymiany części zgodnie z instrukcją, która zostanie dostarczona Kupującemu. Koszty wysyłki zwrotnej uszkodzonych/zepsutych części ponosi Klient. Koszty wysyłki części zamiennych objętych gwarancją do Kupującego na terenie Polski pokrywa Gwarant.
- W przypadku, gdy uszkodzenie jest duże i nie może zostać usunięte przez Kupującego we własnym zakresie, w szczególności gdy uszkodzenie ma charakter mechaniczny (nie z winy użytkownika) i/lub części nie można wymienić, cały produkt musi zostać odesłany w celu naprawy lub wymiany przez Gwaranta. Koszty wysyłki naprawionych lub wymienionych produktów do klientów w Polsce pokrywa Gwarant. Koszty wysyłki zwrotnej wadliwej części/produktu do Gwaranta pokrywa Klient.
- Jeśli kontrola zwróconych produktów wykaże, że uszkodzenie jest spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub błędem użytkownika, koszty wysyłki, części i robocizny obciążają Klienta. Podobnie, jeśli kontrola zwróconego produktu nie wykaże uszkodzeń zwróconego produktu, koszty kontroli obciążają Klienta.
- Gwarancja na produkt nie ma zastosowania do awarii, które wystąpią w trakcie lub po zmianie funkcjonalności i wyglądu, takiej jak renowacja, aktualizacja lub inne modyfikacje produktu przez Klienta, bez pisemnej zgody Gwaranta.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych tym, co jest powszechnie uważane za normalne zużycie. Produkty niestandardowe lub wykonane na zamówienie, otwarte materiały eksploatacyjne, towary nietrwałe, komponenty elektroniczne i produkty wyprzedażowe są wyłączone z gwarancji.
- Po wysłaniu, produkty objęte gwarancją muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, aby zapewnić spójne warunki wysyłki. W przypadku braku oryginalnego opakowania, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem w celu wypracowania wspólnego rozwiązania, w przeciwnym razie gwarancja może zostać wyłączona. Gwarancja nie obejmuje sytuacji wynikających z nieprzestrzegania instrukcji użytkowania produktu, ani nie zapewnia żadnej rekompensaty, gdy produkt nie może być używany.
§10. Rozwiązanie umowy
- Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może od niej odstąpić w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta.
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Umowę sprzedaży można odstąpić korzystając ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Oświadczenie można wysłać na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu konieczne jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Umowę uważa się za niezawartą.
- Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania w/w terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed jego upływem.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Przesyłka musi zostać wysłana tą samą drogą i zapakowana w oryginalny karton lub na palecie, jeżeli taka została użyta w momencie dostawy.
- W przypadku skutecznego skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, kwota zapłacona przez Konsumenta zostanie zwrócona tą samą drogą płatności, jaką został użyty do zapłaty za towar.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
§11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przez konsumentów
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń, z których może skorzystać Konsument:
- zwrócenie się przez Konsumenta do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- złożenie wniosku o rozpatrzenie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim działającym przy Wojewódzkim Oddziale Inspekcji Handlowej,
- skorzystanie z bezpłatnej pomocy prawnej powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów,
- skorzystanie z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe, np. Federację Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
§12. Własność intelektualna
- Wszelkie treści umieszczone w Sklepie, w tym teksty, obrazy, pliki dźwiękowe i wideo, są własnością Sprzedawcy, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
- Treści te są chronione prawem autorskim i mogą być wykorzystywane bez zgody właściciela wyłącznie do użytku osobistego, nie mogą być wykorzystywane publicznie w żaden sposób bez pisemnej zgody właściciela, reprodukowane, modyfikowane itp.
- Zabrania się używania zastrzeżonego logo i nazwy Sprzedawcy.
§13. Ochrona danych osobowych i pliki cookie
- Zasady ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności.
- Sklep korzysta z tzw. plików cookies. Pliki cookies to pliki zapisywane przez serwer Sprzedawcy na komputerze Klienta i dostarczające statystyk dotyczących aktywności Klienta w celu dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Klienta. Stosowane pliki cookies są bezpieczne dla urządzenia Klienta, pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i dostosować stronę Sklepu indywidualnie dla każdego Klienta. Oprogramowanie Sklepu zapisuje w plikach cookies informacje dotyczące następujących obszarów:
- informacje dotyczące sesji,
- ostatnio oglądane produkty.
Klient może w każdej chwili wyłączyć obsługę plików cookies w swojej przeglądarce internetowej, jednak musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach może to wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobie obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzysta Klient.
§14. Usługi dodatkowe
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące usługi:
- Prowadzenie Konta Klienta;
- Recenzje;
- Wsparcie.
- Wspomniane usługi świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, formy, czasu oraz sposobu udostępniania dostępu do wybranych usług, o których mowa powyżej, o czym Sprzedawca poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
- Usługi formularza kontaktowego i wsparcia polegają na wysłaniu wiadomości do Sprzedawcy za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Usługa prowadzenia Konta klienta dostępna jest po dokonaniu rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dostępu do dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, który umożliwia Klientowi modyfikację podanych podczas rejestracji danych, a także śledzenie statusu zamówień oraz historii zrealizowanych zamówień.
- Klient, który dokonał Rejestracji, może żądać od Sprzedawcy usunięcia Konta Klienta, przy czym w przypadku żądania od Sprzedawcy usunięcia Konta klienta, Konto może zostać usunięte w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania.
- Usługa Opinii polega na umożliwieniu przez Sprzedawcę Klientom posiadającym Konto klienta zamieszczania na stronie internetowej Sklepu indywidualnych opinii i ocen Klienta dotyczących w szczególności Towarów.
- Z usługi Opinii można zrezygnować w każdym czasie, a rezygnacja polega na zaprzestaniu zamieszczania przez Klienta treści na stronie internetowej Sklepu.
- Umieszczając i udostępniając treści Klient dobrowolnie rozpowszechnia treści. Zamieszczane treści nie odzwierciedlają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z działalnością Sprzedawcy. Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem udostępniającym w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
- Sprzedawca ma prawo zablokować dostęp do Konta klienta i usług bezpłatnych w przypadku, gdy Klient działa na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, gdy Klient narusza przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu, a także gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług bezpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres Klienta podany w formularzu rejestracyjnym.
- Sklep korzysta w usług płatności Click to Pay realizowanych przez Tpay – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437. Regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem Tpay znajduje się tutaj: Regulamin Tpay.
- W przypadku odstąpienia od umowy w postaci zwrotu kosztów Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku uznania reklamacji w postaci zwrotu kosztów Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
§15. Wymagania dostępności (Polski Akt o Dostępności)
- Niezbędne wymagania techniczne podane zostały w §2. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu.
- Sklep spełnia wymagania dostępności poprzez zastosowanie:
- focus na elementach HTML,
- opisów alt w grafikach,
- odpowiedniego kontrastu,
- czytelnej struktury,
- czytelności strony przy powiększeniu,
- autouzupełniania danych formularzy,
- komunikatów błędów dla niewypełnionych pół formularzy,
- odpowiednich znaczników HTML
§16. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy z winy umyślnej. Odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy ograniczona jest do rzeczywistej szkody poniesionej przez Klienta. Odpowiedzialność Sprzedawcy za utracone korzyści jest wyłączona.
- Wszelkie spory wynikające z niniejszej Umowy Strony będą w pierwszej kolejności rozstrzygać polubownie. Do rozstrzygania sporów stosuje się prawo polskie. W przypadku braku porozumienia sądem właściwym będzie sąd powszechny właściwy dla Sprzedawcy.
- Sprzedawca dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, zmiany formy płatności, zmiany sposobu dostawy lub świadczenia usług elektronicznych objętych Regulaminem, zmiany danych Sprzedawcy podanych w Regulaminie, w tym adresu e-mail, numerów telefonów. Sprzedawca oświadcza, że zmiana Regulaminu nie będzie miała wpływu na złożone i oczekujące na realizację zamówienia, do których stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili złożenia zamówienia. Sprzedawca opublikuje jednolity tekst zmienionego Regulaminu na Stronie Internetowej Sklepu, podając datę wejścia w życie. Informację o zmianie Regulaminu Sprzedawca przekaże Klientom, którzy zawarli umowę o świadczenie usług elektronicznych Prowadzenie Konta klienta, za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych Prowadzenie Konta klienta w terminie czternastu dni od otrzymania wiadomości e-mail, ze skutkiem natychmiastowym.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 07 maja 2025 r.




